Digitale balie
Steeds meer diensten kunnen online geregeld worden. Via de onderstaande onderdelen van onze website is het mogelijk om via de computer een aanvraag te plaatsen of informatie op te halen over verschillende zaken binnen de gemeente. De gemeente Ten Boer probeert deze diensten zo optimaal mogelijk in te richten, om uw aanvraag z.s.m. te kunnen behandelen.
Digitaal loket
Via het digitaal loket kunt u producten opzoeken die door de gemeente worden geleverd. Denk hierbij aan het aanvragen van een paspoort of informatie over milieu en afval.
Afvalkalender
De afvalkalender kunt u voor uw adres opvragen. Dit verloopt via internet. Voor informatie over uw afval kunt u de afvalwijzer raadplegen.
Bewonersinitiatieven
Gemeente Ten Boer is gestart met het online prikbord voor inwonersinitiatieven.Deel je project, activiteit of idee online op www.datdeelik.nl
Like of volg onze Facebookpagina datdeelik om op de hoogte te blijven van nieuwe initiatieven.
Meldingen openbare ruimte
Via deze dienst is het mogelijk om meldingen door te geven aan de gemeente. Doet een lantaarnpaal het niet, of is de stoep ernstig verzakt? U kunt dit digitaal doorgeven.
Bodeminformatie
De gemeente Ten Boer heeft een digitale plattegrond met bodeminformatie. Daarop kunt u zien waar de grond al eens is onderzocht op vervuiling. Alle onderzoekslocaties die bij de gemeente bekend zijn staan op de kaart.
Bedrijvenloket
Het ondernemersplein maakt overheidsinformatie (van rijk, provincies, gemeenten en waterschappen) toegankelijk. Ondernemers krijgen via www.ondernemersplein.nl inzicht in alle regels, vergunningen en subsidies waarmee ze te maken kunnen krijgen.
Openingstijden
Burgerzaken: dagelijks 9.00 - 12.00 uur en op ma tevens 14.00 - 18.00 uur
Loket Bouwen en Wonen: ma 9.00 - 12.00 uur en 16.00 - 18.00 uur. Di en do 9.00 - 12.00 uur
De Deel: ma 13:30 - 16:30 uur, woe en vrij 9:00 - 12:00 uur.
Contact
Hendrik Westerstraat 24
9791 CT Ten Boer
Tel. (050) 302 88 88
Fax. (050) 302 17 00
gemeente@tenboer.nl